dinsdag 3 juli 2012

Schitter schitter....

kleine ster...
oh wat sta je hoog en ver..
Vannacht lag ik sterren te tellen
omdat ik niet kon slapen..
dus ben ik eruit gegaan
en ben ik sterren gaan zitten haken...

(Ik heb er een tutorial van gemaakt.)

Echt niet moeilijk...
ook voor een beginnende haak STER!
***
Kijk maar mee:
 Maak een lus
haak 5 losse 
 sluit het tot een ring
 zie hier

Haak weer 5 losse 
 keer om een overslaan en haak
 5 vaste
 door de ring steken
 haak een vaste
 en
 herhaal dit 5 X
 Dan krijg je dit!
sluiten 

***
en
voila.....een STER!
( foto kwaliteit ligt aan het tijdstip ...sorry)

***
Haak ze!
Cinderell@

5 opmerkingen:

  1. Leuk, maar niet zo leuk, dat je vannacht niet kon slapen! Zoals ik in je vorige blogje las, zijn er zorgen.........sterkte ermee! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Liefs fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu heb ik leren haken weet ik ook wat te doen als ik eens niet kan slapen :), leuke sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nacht-productie maar uh-slapen is toch beter-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha ik begrijp het wel hoor, ik zit ook zo vaak midden in de nacht te freubelen, lekker rustig.
    Mooie sterretjes ! Groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen